Nasibku Di Tahun Baru 2015.. | Suke-Suki.. ^_^

Monday 22 December 2014

Nasibku Di Tahun Baru 2015..




                                             Yello,yello marshmellow!!!! heheheh,,,Lame dah tak mengupdate kan..Aku tak daye nak mengupdate.Sekarang baru bolehnya.Kulit aku ni tak berapa sihat sangat lagi,tak tahu lah bila nak sihat.Redha saja lahh...Tadi mak ayah aku baru lepas ambik result aku.Alhamdulilah...Lulusss....Bolehlah ...hehehehehe...


                                         Nanti nak pergi beli baju sekolah pulak..Huh! Tapi,untuk tahun ni tak tahu lah aku sekolah ke tak .Kalau tak aku cuti lagi setahun.Sebab aku ni kalau nak diikutkan aku ni baru fom2.Tapi,aku dinaikkan satu fom.So,kalau aku cuti setahun pun tahun lagi satu baru lah aku fom4.


                                      Hurmmmm... Memang hari2 lah aku menangis memikirkan keadaan aku yang masih tak elok2 ni.Kesian mak ayah aku dah tak tahu nak pergi berubat dekat mana lagi.Macam2 dah cuba.Tapi,mak ayah aku tetap tak pernah berputus asa nak cari ubat yang paling berkesan untuk aku.Semua aku nak dilayan,semua aku mintak diberi..Aku bersyukur dapat mak ayah macam mak ayah aku ni...Aku harap suatu hari nanti aku dapat balas jasa diaorang.


                               Nanti nak pergi Kelantan pula kot...Nak try perubatan kat sane.Harap2 ok lah..Doakan aku ye semoga cepat sembuh.Nanti aku try send gambar muka aku sebelum sakit dan selepas sakit.Harap korang tak gerun.Hehehe..Sebab semua cermin kat rumah aku ni ,aku suruh mak aku tutup sebab aku sendiri pun gerun tengok muka aku.Macam elian...Hehehehe..At least,aku masih ade muka walaupun tak lawa macam dulu.Kan kan...



                              Hari ni je yang aku rase aku betul2 larat nak update.Hari lain tu rasa tak boleh nak menaip.Sebab tangan sakit.Hurmmm..Korang yang dah bace blog aku ni,kalau tahu tempat berubat kulit sakit,bagi tahu lah ye..Sangat memerlukan ni.Ok? hehehe..


                  Hurmmm..Oklah,sampai disini saja lah bebelan aku..Dah krem idea lahh...hehehe..Nanti kalau aku ade idea aku update lagi ok..Hehehe..Bye2.Doakan aku cepat sihat ok ? 

No comments:

Post a Comment