Gajet aku. | Suke-Suki.. ^_^

Monday 22 December 2014

Gajet aku.

   

                              Okey2 series ! Now aku tengah bosann gileeee!! Grrrr..Tak tahu nak buat apee..Update blog lagi lah jawabnyaa..Hehehe.. Hurmm...Aku nak story pasal barang2 atau gajet2 yang abah aku baru je belikan untuk aku hari tu..Huhuhu..Tiada niat menunjuk,sekadar berkongsi.Aku lame dah nak PSP.Jadi abah aku belikan lah...Cari2 jumpa dekat Kuantan Mega Mall.Susah gak nak cari benda tu.Banyak gak lah game yang di dowload.Banyak gak game yang aku tak reti nak main...Hadoiii..Tak pe2 cube2 sikit2..Hihihi.Best gak lah main PSP ni.Boleh jadi ralit....




                            This is PSP.Warna pun same.Ni just gambar dari goggle saje..Hihihi.. Harge dulu memang mahal dalam seribu.Now,dah murah.Abah aku beli dalam 470 je..Tak mahal dah.Game macam2 boleh ambik.Kalau nak tukar game pun boleh.Okey,itu gajet PSP.Lagi satu Zenfone6


                          Abah aku belikan untuk aku and mak aku sekali.Memang dah lama dah aku nak smartfone ASUS.




                    This is ASUS Zenfone6.Besar gedabak.Aku ingat kecik je.Nak bergosip pun susah kalau gini takut orang lain boleh bace kann sebab besar sangat..Hahahaha HAdoiyaaiii....Ni harge murah je dalam 700 kott..Best lah gak guna.Dalam dia dah ade 16git dha..Tak payah letak memori dah.Kalau nak dowload game memang puas hatiii...Huhhh.....Tapi,bateri memang cepat habis lah.Bak kate aku "Cas 8 jam,habis 8 minit" Hihihi,,


                  Apa-apa pun thank you to my dad sebab belikan semua ni untuk aku...Hihihi.. Nanti Laptop ASUS menyusull...Insyaallah..Hihhihihi...Okey abh? hehhehehe...

Okey lah dah ponat,mahu berehat..Bye2....

No comments:

Post a Comment