Tweet Cuitt .. !! | Suke-Suki.. ^_^

Monday 4 August 2014

Tweet Cuitt .. !!



                           Wokeyh2 .. Memandangkan aku tengah terlampauu melampau bosangg niehh .. Aku sengaja dan tidak disengajakan untuk mengUPDATE belog pade petang yang berbahagia ini ... (PERGHHH ! Ayat .. ) Muehehehehe .. Tak ada cita sangat pun aiii ... Jap2 ..Ada2.. Guwa punya HOT2 story mehhh .. !! Hurmmm .... Cite pasalll.................Pasal guwaa lhaa okey !?? Suka hati guwa lha, BElog guwa.. Muehehehehe .. JUst KIdinggg * 

                          Tak lah , cite pasal MANUSIA .. Hahaha .. Rare kan title nyee .. Ohhhh Biasaaa.... Hehehehe .. Macam biasa aku manusia..Engkau manusia , Beta manusia , Kamu manusia , Dia manusia .. Semua manusia... Manusia memang tak akan lari dari kesilapan kan .. Biasa lah ..Semua orang pernah buat silap.. Ye idokk .. Aku pernah , kau pernah..Dia pernahh.. Semua pernah ... Tapi , agak2 lah tak akan banyak kali kena buat silap kann ... Silap ? Banyak lah silap nye ... 

1. Ejek orang
2. Mengata orang 
3. Sengkeh kepala orang 
4. Tarik seuar orang 
5. Curi pemadam Faber Castle orang 
6. Rompak kelapa blkang rumah orang 
7. Curi water kaler orang
8. Copy paste ayat orang
9. Kutuk kucing orang 
10. Habiskan nasi kat rumah orang 

                        Okey , ! Semua itu senarai2 kesilapan kesilapan yang kita pernah buat dan kita pernah alami yang kita pernah rasa yang kita pernah tanggung ...Yang kite pernahh semuaanyaa .. !! (uhhhh !! CApekk dehhh ) ^_^ Tapi, ada satu kite terlepas pandang ... Kesilapan dengan kawan2 ..


                       Mungkin ada orang cakap " Hekkelehh ! Lekk arr ! Kau pun pernah buat silap ngan kawan2 gak kan " Ohh yeahh !!! Mestilah , kan aku cakap tadi ..Semua orang pernah buat silap .. Aku antara orang2 tersebutt .. Daaaaa... :) Okey2, straight to the point ja lah okeyhh ... Aku kan seorang pesakit .. Pesakit kulit lah katekooo .. So , maybe ramai yang dha macam tak berkenan nak tegur dengan aku .. Sebab penyakit kulit ni kena kat muka sekali .. Malu kowtt kawan dengan orang muka burukkk ... !!! Hahaha .. :( 

                         Hurmmm ... Tapi , sokeyy .. Aku diamkan diri saja.. Kalau mereka mahu ejek aku sekali pun .. Tak ada hal lahh .. Tapi, jangan libatkan family aku okk sayang2 ku semuaa .. Hihihihi ... Mybe, mereka tak ada masalah dengan aku .. Aku je kot yang buat andaian .. Tapi , kadang2 andaian pun boleh jadi kenyataan right ? Hehehe .. Allah itu maha adil kan2.. Hari niaku sakit , esok lusa tulat tubing .. Engkau pulak kan .. Bukan nak mendoakan ... Just kenyataan mybee ... Hehehehe ..

                        Kekuatan aku sekrang ini hanyalah my parents,my kakak and my abang .. Kalau mereka tak ada, tak tahu lah ceqq nak kata apaa.. Mybe, ceq sudaa ditelan dek zaman ...Cehhh wahhh ...Mereka mereka ini lah yang banyak bagi support ka ceqq sampai sekarang... Hehehe 


Abah 
- Ajak pergi jumpa pakar
- Ajak p berubat kampung
- Belikan ubat 
- Bayarkan kos rawatan perubatan
- Cek keadaan aku hari2
- Bagi semangat kat aku hari2
- Tanya kabar aku hari2
- Caring pasal aku hari2
- Urus kan hal sekolah 
- Belikan ikan mahal kat aku .
dann sebagainyaaa..

Mama 
- Masak benda yang boleh aku makan hari2
- Mempelbagai kan masakan hari2 untuk aku 
- Sapu ubat kat bdan aku 
- Tekap muka aku dengan alat perubatan 
- Bagi moral support kat aku hari2
- Gosok baju tudung aku hari2
- Tanya kabar aku hari2
- Pakai kan baju aku (time sakit betoi2 ja ) ^^
- Suruh aku makan ubat hari2
- Caring pasal aku hari2
dann sebagainyaaa...

Along
- Belikan air Dutch Lady time aku sakit
- Teman mama beli ubat krim untuk aku
- Cakap baik dengan aku 
dan sebagainyaaa..

Kakak 
- Sapu tepung kat badan aku (berubat)
- Buat susu Shaklee kat aku 
- Bagi aku biskut time aku sakit
- Tidur sebelah aku 
- Tanya conditon aku 
- Bagi support kat aku hari2
- Caring pasal aku hari2      
dan sebagainyaaa ... 


 # Fuhh .. Mengalir lak air mate time menaip semua ituu..Hehehe ..I Fell IT.. Korang jangan touching lakk.. Hehehehe .. Memang itu kenyataan nyaa ... Hehehe ... Okey2 tak mau nangis2..Hahaha ...

# Selain mereka2 ada gak lah kawan aku yang caring pasal aku ... Ingin aku nyatakan nama nyaa ialah Zulaikha ...Hehehe Walaupun dia bukan satu kelas ngan aku .. Tapi , aku anggap   dia macam kakak.makcikk...pakcikk..semua lahh.. hahahaha 

# time raye hari tu , dia ja yang datang rumah ceq naaa..hahah.. Dia ja yg phm keadaan ceq.. Dia saja lah yang kawan dengan ceq.Yang bagi support ka ceq.. Yang membebal ka ceq..Yang bergurau senda dengan aku ...Yang tolong aku time aku sakit. Yang yangyang ... Yang semuaa lahh ... hahaha hadoii yaiii..   

# hihhihi .. Ok lahh sampai di sini saja lah celoteh moteh ceqq.. Hahahaha ...
# Nanti kalau ada masa ceq update lagi yaaa !!
#chauuu !!!       

4 comments:

  1. each time i used to read smaller plsts that as well clear their motive, and that is also happening with this article which I amm reading at this place.


    Herre is my website; Fifa 14 Ultimate Team Hack

    ReplyDelete
  2. Follow blog bihah balik
    http://inibelognabihah.blogspot.com
    Terima kasih

    ReplyDelete