Kawan jom kita sekolahh ..lalala | Suke-Suki.. ^_^

Monday 23 December 2013

Kawan jom kita sekolahh ..lalala


                  Assalamualaikumm.. Haha..Hari semalam gua hepyy sikit..(hamboii..Sopan ayat engkau Aina..haha ) Hehe.. Hepyy laa sebab hari semalam pergi beli baju sekolah..Hehe.. Nak-nak lagi,aku sorang sahaja yang sekolah hari ini..Yuhoo! Haha..Abang and kakak aku dah lepas belaka dah.. Abang aku sudah kerja..Kakak aku tengah tunggu keputusan SPM.. Memang aku sorang je lah yang sekolah tahun nie.. Bajek untuk abang kakak aku..Aku yang pulak yang hambekk..Muahahaha.. Hehehe.

                Banyak lah pasangnyee baju sekolah aku tahun ini..Hehe.. Thnkss abah mama..Acecehh.. :D Saja nak share-share barang-barang yang aku beli hari semalam.. Hehe.. Ini baru sikit je..Nanti,sambung beli lagi..Hehe..Ada bende yang tak lengkapp lagi.. Hehe.. :D 










Huhu.. Style ke idokk beg aku..Hehe.. Kalau time malam2 tu..Boleh nampak cahaye tu..huhu..Dah macam trafic light dah beg aku..Huhu.. 


           Hehe.. Tu je barang-barang yang aku beli..Hehe.. Aku punye unit uniform kan Puteri Islam..Warna pink lee jawabnya..hehe.. Aku selalu pergi dekat Temerloh kalau nak beli baju or pakaian sekolah.. Banyak lah jugak pilihan dekat sana.. Aku pergi kendurii jugak tadi.. Family aku jadi wakil pihak pengantin lelaki.. Yang kawin ni,sepupu aku.. So,anak saudara mama aku lah kan.. 

        Dah sementara pergi sane..Terus lah rancang beli kasut semua bagaii..huhuhu.,. 


Okeyhh laa..Cukup dah kutt aku share cite2 aku..Hehe.. *Segala benda yang aku cerita..Tak dek berunsurkan menunjuk atau mengade-ngade yee*..hehehe.. Emuahh...haha :D


ps: Atas katil dalam bilik yang agak berselerak and yang akan musutt..Huhuhu.. !! ~_~

Kalau nak tengok aku pakai pulak semua benda tu..Tunggu first day sekolah lah ye..Hehe.. nanti aku upload..Lalala.. hehe..

1 comment:

  1. What's Going down i am new to this, I stumbled upon this I have discovered
    It positively useful and it has aided me out loads. I hope to give a contribution &
    help other users like its aided me. Great job.

    Feel free to visit my weblog - search engine optimisers

    ReplyDelete