Crush .. | Suke-Suki.. ^_^

Saturday 21 December 2013

Crush ..


                 Assalmualaikum.. Hari ini tiba-tiba rajin nak mengupdate.Hehe..Amacam blog aku sekarang? Cun ke idok?? haha..Thnks pada kawan aku yang menolong mengedit blog aku..Hehe.. Background je yang aku pandai ubah.Yang lain-lain itu,dia yang tolong..Hehe.. 


              Okey-okey hari ini sudah nampak bukan topik apa yang aku nak bentangkan (aceceh,dah macam mensyuarat PIBG sekolah pulak) 'CRUSH'  Paham ke tidak maksud cursh tu apa? Meh aku terangkan meh... Hehe..

         
         'CRUSH' dari segi maksud di Facebook bererti ~ Orang yang kita suka dalam diam / orang tu yang suke kite dalam diam (mybe lh kowt, nak tahu detils,search dekat google) haha.. ada kot..Huhu...Korang ada crush ? Tipu kalau tak ada..Aku sendiri ada..Hehe.. Aku tak lah dok ngusha2 dia tiap-tiap hari.. Buat macam biasa je..hehe.. Okey-okey bukan story pasal aku pun hari ini.




       Betul juga kata quetos tu.. Semua orang ada rahsia.. Merahsiakan rasa suka akan seseorang ..Acecehh.. Buat ayat jiwang pula aku hari ini...Dah kena sampukk kot hari ini..Alahaaii.. :p Kalau korang tak ada crush dekat sekolah,korang mesti juga ada crush dekat fb ke,crush dengan saudara sendiri ke..Hehe..


    Aku ada crush and ada juga orang yang crush aku..Errr..Paham tak ? Alaa..Buat-buat faham je lah.. haha.. Tapi,cara orang tu crush dekat aku tak betul sikit..Err..Memang dia crush dekat aku..Tapi,aku yang pulak tak suka dekat dia.So, macam tu je lah..Die frust sebab aku tak crush dekat die...Alahaii.. 


   Aku still nak belajar kay..Tak ada masa untuk semua benda itu yee.. Harap maklum :) Err..nevermind (hari ini bukan cerita pasal jejak kasih ye Aina" haha) Kita akan lebih seronok kalau orang itu akan cakap perkataan ini pada kita ~~




         Okey..Tipu lah kalau tak seronok right ? hehe..Nasihat aku satu je,kalau nak cari crush,cari elok-elok ye..hehe.. Okey..Orang kata,elok ada crush daripada ade BF (boyfriend) Sebab,kalau ade BF..Kalau dia kate nak putus ngn kita,mesti sedih kan.? Kalau ada crush..Kalau dia kate dia tak suka kita sekalipun,kita still tersenyum sebab kita tak ada apa-apa hubungan pun dengan dia.. Itu bagi pendapat aku budak yang masih mentah nie..Hehe.. Kalau korang tak tahu la pulak kan ? Hehehe..



        Okeyy.. Aku rasa,sudah cukup kot entry aku kali ini..Esokk maybe aku update lagi ye..hehe...Just waittt and readingg..hahaha.. Okey, bye=II  :D :D




  
      


No comments:

Post a Comment