Tanah Aina lagiii!! Wuhooo!! | Suke-Suki.. ^_^

Sunday 17 November 2013

Tanah Aina lagiii!! Wuhooo!!



                  Lahaii...Lame dohh kite tak mengUPDATE blog nie..Huhuhu.. Patut gataii je tangan ..Ingatkan nok dapat duitt ke bende ke..Rupenye..Hahha..gatai sebab lame tok menaipp..Hahaha.. Nevermind..haha..

              Hah! Cuti dah pun tibe..Tahun 2014 nak menjelme..(lahaii..macam pantun plak)
Cuti2 nie,mesti banyak buat aktiviti kan..Yes! Like me..Hehe.. BerBLOG sampai study (study keee??!) Haha.. Study lah,nak masuk fom three kott..! Maybe,lebih mencabar and lebih AWESOME kot kann...Hehe.. 

            Aku cuti2 nie, ade lah jugak aktiviti..Contoh, bulan 12 nanti, ade Summer Camp .. Syarikat my dad yang buat.. Tempat yang seme plakk tuu!! AAAAAA!! bestttt nyeee!! (sawann japp) Hakhak! Serriesly, memang best.. Kan aku penah buat entry pasai kem tu dlu2 kan..Yupps!! Hahaha..Still ingat okeyy..Hahaha..

            Tempat yang terbaekkk dariii Bentongg..Hahaha.. (pown boleh) Haha..Time dulu2 aku jujur..Aku memang pemalu and tak ade sifat team workk langsung dlm diri aku..Anddd..Now! aku dah besar..Maybe,aku lebih berani and lebih bersifat bersahaje..Maybe,orang akan suke kawan dgn aku..Hahaha,..werkkk!!

           (Ape kau merepet setann!!##$%^&*) Hahaha..!! 


               Yess!! This is my group..Serries rindu gilee group nie..Haha.. (Throwback)


           
                Aktiviti yang mengerunkan...Lahaaiii.. Aku scary terhadapp airr!!! Hahaha..!! Kem tahun nie,Just yang berumur 11 hingge 14 sahajee ye.. Bagi yang dah lebih dari tu..Harapp maaf..Hahaha..Aku 14,So,bolehh leww..Hehehe..Kesiann kakak aku, time kem yang tahun lepas tu ade jee die join skali,..Tapi, now! Tak leh dah lew.. Sebab kau dah tuee!! Hahaha.. Anywhere, Good luck SPM yee org tue..!! HuHUHU... 

               My dad, tengok jee tawaran kat email untuk kem nie..Hahha..Ape lagi..Terus lah join kan dirii..Hahaha..(pownn boleh) Nak2 lagi,time dapat tahu kat Tanah Aina..Hahaha..Melompat2 kottt nak pergii..Now! Rase macam tak saborr pon haderr..Hahahha.. (sabor2 lambat lagi kottt) Hahaha..

            


              Kene jadi kakak2 lah aku time kat sane nanti..Yelah..Yang palingg tue kan 14 tahun...Hahah.. Mesti bebudak ni panggil aku "Kak Aina" OMAGAIDDD!!! Hahaha..NOW WAYY!! HAHAHAH..(kau merapu ape lagi ni @%^&%^&**) Hahaha..

             At least,ade jugak aktiviti aku time cuti2 nie ye idokk..Selain dari jadi pengasuh kepade Qiesya Nur Putri..Hahha.. Adekk angkatt komee.Hahah.. Allaaaaa...budakk duck face tuu..Hahaha..lalalalaalla.. Esokk ade lee die..Hahaha..

            Perasan tak,entry aku kali nie,macam tulis krangan tingkatan lime?? Yess2!! Tetibe aku rajin hari nie..Hahha... 

            Lahaii..Pikir punye pikir..Kesiann dekat my sister tak dapat join sekali..Hahaha.. Harap maaf, umur anda sudah melebihi had..Hahah..Menangis2 nak pergi time aku bagi tau die yg aku dah isi name pergi Tanah Aina ..Hahah.. Die kate kalau tak dapat pergi pon tak pe..Siapp lah kau adek..Aku mohon jadi faci kat sane..Hahah..Macam dapatt jee ko nie..Haha..Over confident..Hahha.. 

         
 

          Hahahaha!! Lahai..Lambatt lagi lee kemm tu..AAA !! Exited tahap tenokk dah nie..Hahaha.. Bukan pe ,makan freee , tempat tiduurr freee , hahaha..ape lagi nokk??! Hahah.. Semue disemponserr ..haha..(aku tau, english aku fail habiss!!!) hahah..!!

         Hahaha..Sebelum aku mengundur diri..Izikan aku untuk berpantun sebentarr :

Anak cine anak nona
Tak sabarr nyee nak pergi Tanah Ainaaa!!
(jadi le tu) hahahaha!!!


ps : manfaat kan cuti yang andaa dapat dengan sebaik baik nye okeyy!!?
PEACEE NOWW WARR!!

No comments:

Post a Comment