Seharian di Starmall ,Mentakab | Suke-Suki.. ^_^

Sunday 3 November 2013

Seharian di Starmall ,Mentakab


                      See???! Hehehe.. Ini lah akak aku,.Comel indokk?? Hahaha..Mesti lew cumell..Hahahha..Okey2,Tak banyak sangat pun gambar yang aku snap..Kiteorang buat biase2 je..hehhe..Tak lah panggil satu kampung..Satu rumah pun jadilahh yee..Huhuhu...Okeyy...





                  Hehehhe..Makcik cumell ni tangah bukak birthday gift yang aku bagi kat die ...Hhehhe..Terserlah kegembiraan dekat muka kauu makcikk..Hahahah,,!!!


Anddd..Keesokkan harinyee pule,..Aku punye abah,ajak kiteorg pergi Starmall,Termelohh..Saje2 je pergi..Nak hilangkan stress katenye..Hhehehehe..lalallala..

Ermm..Wayang punye tiket dah habis..,So,terpakse lah tengok wayang 6D..Hahaha..Yang kerusi bergerak-bergerak tu..Ponn jadilahhh.,..Lalalal..And then,pergi beli barang kat Mr.DIY..Sape2 yang pernah pergi situ..Mesti tau,harge barang2 kat situu kan...

Ni nak habaq mai ni..Hahha..Okeyy..Harge kat situ..Massaallah!!! Punyee lah murahh!!..ahahha..Serriusly murah...Okey2...
          Tibe2 aku tersampuk hantu mane ntahh semalam..Tetibe nak beli alat make up...AAAAA!!! Hahaha..So,aku beli je..Yes! memang barang2 kat situ,tak branded sangat kan..But,saje2 je..hahah..Setelah dapat persetujuan dari mama aku..So,aku capai je lah..Mama aku yang bayorr...Hak3!!!!



   
                    Hah! bende first yg aku capai..Bende ni lah..hahah..Yang nak cantikkan kuku tu..okeyy..Hheehhe...Bende ni harge Rm 1.30.. 





                     Andd...Bende ni..Pemerah pipi...Hahahhaha!! nyanyok ke apaa?? HAhaha...Harge ni pulak..Ermm..just..Rm 2.30..Hambekk ko..punye lahh murahh...kan?? Hahahahaa




              Hah! Ini mama aku yang capai...Hehhe..Untung gak aku,dapat mama yg pandai melawa cam aku..hehehe..mama aku memang tau pasal makeup2 nie..Sebab,dulu2 pun,die pun pernah pkai...Hehhe..Patut lah abah aku terpikat..lalalalalalala!!! Benda ni namanya,eye sahdow..Harga : Rm 3.90



                  And..Aku terpikat pada bende nak letikkan bulu mata ni..Mascara.. Harga 6.90



                And,ini benda last yang aku capai.. Brush.. Hehehe.. Harge dia same dengan harge mascara 6.90 jugakk..See!! soo berpatutann..

                 Memang tak branded kan..Tapi,just saje2 je..heheh..Nak melawo dekat rumah je..Hhahaha..Puiihh!!! Hahahha..!!





Anddd..dah beli seme2 tu..Aku makan2 dekatt Tropicana....







                     Hehehhe...Okeyy..That's all..Hehheh..Nanti,if dah ade gamba2 laen..Aku upload ya...Hehhe..



Heheheh..Memang tak dekk kene mengena...Tapi,Haderr akuu kisahh!!! HHAHAHAHA..


No comments:

Post a Comment