My last day school on 2013!! | Suke-Suki.. ^_^

Monday 18 November 2013

My last day school on 2013!!



                    Hari ni,aku nok ngeSHARE2 sikit story2 aku time last day aku kt sekolah hari tuu...Bukan share cerite sangat pun..Share gambar je lebihh..Huhuhu..See??! kat ats tu..Nampak tak aku yg mne..Yes! aku yg paling tinggi di antare mereke2 yang pendek2 tu..Hahaha.. Yang tudung putih kt belakang tu..Aku lah tu..Huhuhu.. Aku dengan kawan yang sebelah aku tu je kelas same,yang lain pendatang tanpe izin dari kelas sebelahh..Hahahaha..!!

               


            Yes2..Yang macam OKU tu aku lah tu..Hakhak..Yang sebelah tu kawan aku.,Kawan rapat dari kelas sebelahhh..Comel ann..Huhu..Time tu,cikgu tengah membebel2 bagi ceramah kat depan..Hahah..Kiteorg punye gilee..Boleh pulak snaping2 kat belakang..Selambe je ckg dokk usha2 kiteorg..Hahha..



                  Hahah...Kegedikan jelas terpancar di kedue-due muke..Hahha.. Sorang muke penat,and sorang muke tahan laparr...Uwaaaaa!!! Hahaha...


     
             Nampak tak kawan aku yg sebelah tu..Ramai kate aku ngan die macam kembar..But, not okeyy!! Hahahah..!! Kawan rapat kott!! HAhahah..anddd..Aku comell sikitt dari diee..Hhahahahahaha!!! Puihhh!! HAhahah..


               
          Lahh deme nie..Berie posing2 ..tgk aku..Rilekss je.. (rilekss lah ,sebab cikgu dah dokk ngusha aku je dari tadi) hakhakhak

             Aku tahu..Aku yang palingg annoyingg dari mereke..See? ape yg melekat kat tangan aku tu?? Hahah..Ade peminat aku yg baling tadi..Hakhak..Puihh!! *photo grid*

Hahah...Sebelom aku mengundur diri..Izikan aku untuk berpantun sekejap..

Bunge ros harum baunye,
manfaat kan lah cuti anda dengan sebaik baiknyee...

Assalamualaikumm...



ps : Thanks for reading my storyy! Love you guyss!! ^_^

No comments:

Post a Comment