Si Pesakit Kulit | Suke-Suki.. ^_^

Thursday 11 June 2015

Si Pesakit Kulit



                                     Assalamualaikum... Hamboiiii wehhh!! Lame betol tidak aku mengusik belog ni! Huh! Hehehe... Okey ,hari ni adalah hari rajin aku nak usik.Hehehe..Biasalah orang sakit..Hehehe..Tak larat nak duduk lame2 sangat..Harap maklum leee..Hehehehe..Ingat tak hari tu aku ada bagi tahu yang aku sakit? Yes! yang sakit kulit tu..Hehehe.. Kan aku cakap nak share gambar kan? Hehehe..Okey2...Moh kiteee !!


                                     Alhamdulilahh!! Syukur kepada Allah .Penyakit aku semakin membaik..Mungkin berkat doa dari semua yang sayang aku terutama sekali mama and abah! Mungkin juga bantuan dari yang maha Esa.Hehehe!! Maybe,tahun depan aku dah boleh sekolah! Yeayy !! Tak sabarnyeee nak sekolahhh..Alahaiiii....






                                    Ni keadaan aku lepas pakai Petroleum Jelly kat muka..Kalau tidak dulu muka aku macam ada darah kat tang hidung.Lepas pakai dah ok!...





                                      Ni muka aku sekarang ... Ok tak? Hehehe.. Alhamdulilahhh..Hehehe..Cuma macam nampak mengelupas sikit2 lahh..Biasalah kulit nipiss....


                                       Hurmmm... Ok lah dah tengok kan aku sekarang..Hehehe..Nak cerita pulak hari tu pergi hantar kakak balik Universiti kat Perak..Hurmm..Kakak tak dek ni rase rinduu pulakkkkk >.<


     


                                   Hehehe..Macam kurus jee Macam kurus jee..hehehe..Memang lah sebab sakit kott..Hheeheh...Ni time kat U kakak ...heheehe





                                Opppss!!! Tangkap lelehhh sangatt!! Sedihh kuttt nak tinggalkan kakak ..Dah lah lame...Tak tahu bile lagi dapat jumpa diaa....! Mybe puasa ni kutt aku g sane tengok diaa.. :)




                                Kakak!!! Belajar elok2 ye kat sanee..!! Hehehehe... Nanti adik pergi tengok kakak lagii !!! :) 


Okey lah! Dah kebas dah punggung nihh..hehehe
Nanti aku update lagii ! :)

No comments:

Post a Comment