Perghhh !!!! Buatt hal lagii .. :D | Suke-Suki.. ^_^

Saturday 15 March 2014

Perghhh !!!! Buatt hal lagii .. :D



         HAkkcumm !! *bersin* Assalamualaikum Warohmatullah hi Wabarookaaatuu!!! .. Mahu menzahirkan kesyukuran kepada Allah SWT kerana mengizinkan aku untuk terus hiduap dan menjalani hari2 aku dengan tenang dan amann.. Walaupun , ada beberapa masalah , Alaaahh! Benda boleh settle bhaii!! hahaha.. -,- 


        Mahu menzahirkan kata-kata keseronokan dan kegembiraan sangat-sangat susah sebab aku sangat-sangat bertuah sebab sekolah aku sudah masuk yang kedua kalinya menjemput tetamu undangan yang cukup2 hebat kedua-duanya.. First , Imam Muda Nazrull.. Second, Imam Muda Nuri Ali .. Sememangnya,mereka berdua adalah penceramah idola aku ! Hehe .. 


        Imam muda Nuri datang sekejap je.. :(( Sebab dia pun kena pergi ceramah dekat sekolah lain pulakk.. Hehe .. Kenal tak Imam Muda Nuri ? Alahh... Yang dapat tempat ketiga Imam Muda yang first tu .. :))  Meh sini ceq tunjuk muka dia yaa.. :D 





             Taraa !! Ini lah dia.. Hehe.. Susah betoi nak membelek pages Iman Muda Nuri ni ..Ermm..Tak ada kowt.. Hurmm.. Okeyh2.. IM Nuri ni dtg dengan membawa pengisian yang cukup-cukup hebat ..Juga,membawa satu 'game' yg boleh dikongsi bersama... Game 'ice' nmenye.. Huhuhu.. Kalau nak tahu cara prmainan die.. Tanya IM Nuri sendiri ye..haha..

            Orang Kuantan, Pahang rupanya.. Huhuhu .. *Ok2 back to normal*  Haha .. IM Nuri memang setiap kali mengeluarkan kata-kata mesti tak akan bosan.. Memang tak ada orang yang tertidur lah time IM Nuri bagi ceramah .. hehehe.. *thumbs up* Kalau tengok sekali macam gangster pun ada IM Nuri ni ,siap ada parut lagi kat muka.. Seramm dehh..Huhu.. Rupa-rupanya,seorang yang stailo mailo rupenya.. Hahaha -,-


           Time IM Nazrul pun same jugakk.. Lagi jokee! Haha..!! Terkencing-kencing orang ynag dengar joke mereka.. Haha. ! Tajuk yang dibawa hari tu .. Hurmm.. " Pelajar Pencetus Revolusi" Macam-macam lah IM Nuri  ni cerita.. IM Nuri jugak ajar tepuk-tepuk semangat.. Macam-macam lahh .. Sesuai dengan semua peringkat umur katekooo.. :D IM Nuri jugak cerita pasal pengalaman dia sehingga berjaya seperti sekarang .. Alhamdulilahh.. Hehe .. 

           Ermm.. Aku rasa cukup kut sampai sini aku cerita .. Nanti , kalau ada peluang lagi . Nanti ,aku update yang baru okeyhh.. :D 



   
Hehehe.. Assalamualaikum ... 







2 comments: