Entry ouuu Entry ... | Suke-Suki.. ^_^

Saturday 25 January 2014

Entry ouuu Entry ...

                       Hai ! Hello ! Asslamualaikum ! Yuhooo!! -_- Berkesempatan jugak nak buat entry baru .. Selama ni , bizi + sibuk + study + banyak kerje sekolah .. Lalalala.. Hari semalam merentas dese.. andd.. Agak penat.. Haha.. 7km kowt.. dalam ladang kelape sawit dengan ade batu2 and dengan ade bukit2 .. Waaaaa!! -_-


                   Hari ni, aku tak nak share-share gambar ape2 pun .. Aku nak taipp sahajee.. Biar korang jemu membacanya.... Uwahahahaha !! -_-  Andd... Tahun ni adalah tahun keramat untuk semua budak2 fom3.. Yelah, sebab ade exam .. Exam tu soalan die ade yang dari fom2 and fom1 punye soalan pulak tu .. Alahaaiii.. Mampuss dehh!! Huhuhu.. Study is important sekarang .. Tahun ni, bukan tahun main-main lagi macam tahun-tahun lepas taw.. Hadoiiiyaii .. :D


                  Duduk kelas baru rase macam dah okey2 dah sikit .. Hurmm.. entahlha.. Macam biasee2 je Heheh,, Merentas dese aku tak dapat ape2 no pun .. Hahaha,.. Aku bukan yang last dan bukann lha yg awal.. Huhuhu.. Tengah2 je.. Lalala.. Penat wooo!! Adehh! Sakit lagi kaki ni sebenarnye... Huhuhu... 



               Nak taip panjang2 pun.. Tak ade apa sangat pun nak ditaipp.. Fullstopp je lha .. Huhuhuhu.. Asslamualaikumm.. Nanti kalau ade ape2 story.. Nanti aku update yaa!! :* Hhehehehe.. :D

No comments:

Post a Comment