Happy New Year!!.. | Suke-Suki.. ^_^

Tuesday 1 January 2013

Happy New Year!!..



                    Hai.. Selamat Tahun Baru!!..Secara tak langsung,hari ni juga My Birthday!!..hehe..Kalau dah sambut tahun baru,mestilah juga ada azam untuk tahun baru kan..hehe..Aikk..!! esok dah nak start sekolah dah lah..Alahai..pantas nye masa berlalu kan-kan...Hemm..





                Ramai lah juga kawan-kawan yang wish birthday saya dekat Facebook..hehe..Tapi,yang tak ketingglan juga My Family yang tak pernah lupa nak wish birthday untuk saya ..hehe..Birthday tahun ni best lah juga..Tapi,kakak saya tak dek..So,macam tak best lah juga.Tapi,tak pe kejap lagi nak pergi jenguk dia dekat asrama..hehe,..




              Sekarang ni,dah mula tahun 2013 dah..Mesti lah kene ada azam kan..Setiap tahun pun,mesti kene ada azam masing-masing kan..hehe..So,azam saya untuk tahun ni,untuk menjadi yang lebih baik dan yang lebih berguna untuk keluarga dan masyarakat dan juga insyaallah untuk negara..hoho..Setiap tahun mesti ada azam yang berbeza-beza kan..huhu..

            Ermm..okey lah,nanti saya sambung balik ye..huhu..



                            "Always Smile And Always Happy In Your Live"



            











No comments:

Post a Comment